mercredi 4 juillet 2012

White Mesh Tee






Sales started already a week ago and I had time to make a tour round the shops
where I had spotted "Wanties".
Not too many things but missing essentials. Such as a white mesh tee.
It's actually the "cousin" of the black tee i wore here,
but I cut the white sleeves off. (scissors and needles again...)
Paired it with my version of the ACNE Fine distressed denim skirt
and my Sam Edelman heels.
I like the minimalist side of it.


Les Soldes ont débuté il y a déjà une semaine et j'ai eu le temps de faire le tour des magasins où j'avais repéré des "envies".
Rien d'extravagant mais des basiques qui manquaient à mon armoire.
Tel que ce tee-shirt blanc ajouré. C'est en fait le "cousin" du noir que je portais ici et dont j'ai coupé les manches blanches. (ciseaux et aiguilles, me voilà...).
Associé à ma version de la jupe en jeans destroy de chez ACNE et mes Sam Edelman, ça donne à ce look un petit côté minimaliste que j'aime bien.



Pimkie mesh tee
Home-made distressed skirt
Sam Edelman heels
Guess watch



2 commentaires:

  1. oh god! those shoes are so cute! Btw, I really like your blog, it's so chic ;) Want to follow each other? xoxo

    RépondreSupprimer
  2. That's a really cute mesh tee! :)

    xxTheresa


    The Habit

    RépondreSupprimer