mercredi 27 juin 2012

Meet Sam








Magic Mirror on my shoes...

Have you ever felt like walking in "slippers" while being on 10cm high heels ?
At first try, I was doubtful about their comfort... and I ended the day walking and dancing. I could almost have slept with them ! 
And I am glad the front straps do not have
the "Edinburgh Castle mirror on the floor" effect...

I'm leaving you here for the moment, Sales have started in France !



Miroir, mon beau Miroir, dis moi que j'ai de jolies chaussures...

Ne vous-êtes-vous jamais sentie comme dans des pantoufles
 pourtant juchée sur des talons de 10 ?
J'étais sceptique sur leur confort, mais le doute s'est vite dissipé... et j'ai fini ma journée trottinant et dansant comme jamais. Si j'avais pû dormir avec...!
Je suis néanmoins rassurée car les bandes miroitantes n'ont pas l'effet du Miroir de la cour du Château d'Edimbourg...

Sur ce, je vous quitte car les Soldes ont commencé en France !



Zara shirt and skirt
Sam Edelman heels on Piperlime
ASOS rings
Guess watch


4 commentaires:

  1. Oh yeah! Your style rocks :). Hope you can check out my site: http://theproverbs.net and hopefully, FOLLOW. However, I will just look through your blog in the mean time ;)

    Hope to hear from you soon.

    godbless,
    steven b.

    RépondreSupprimer
  2. Ahh Sam :) Very cute ensemble!

    kat
    aneyeforfashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. Cute combo! :)

    x Charlotte from loveandlabels.org

    RépondreSupprimer